Als je uit de pas loopt,maak je het mooiste ritme - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Sacha Wouden - WaarBenJij.nu Als je uit de pas loopt,maak je het mooiste ritme - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Sacha Wouden - WaarBenJij.nu

Als je uit de pas loopt,maak je het mooiste ritme

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sacha

10 Maart 2017 | Sint Maarten, Philipsburg

13/2 Na werk doen Daf en ik een Run, jaja, we zijn zo lekker op dreef de laatste tijd. Klein logistiek probleempje was dat ik hakken aan heb en geen schoenen mee heb dus het wordt een Beach Run, vervelend. Ander logistiek probleempje is dat we daarna naar de Super U gaan om KAAS in te slaan, maar ik alleen die hakken mee heb. Lekker sporty overdressed naar de winkel! Thuis maak ik lasagne, best makkelijk zou je zeggen, zelf Allie kan het. Nou, op zijn frans wordt het allemaal iets ingewikkelder, maar we maken er het beste van. Heerlijk van die lekkere knapperige bladeren..

14/2 We pakken meteen door, na werk gaan we naar de sportschool om Soca fitness te doen. Beter bekend als: 100 vrouwen mét billen, die op billen muziek dansen, en dan heb je sas. Gelukkig hebben we onze lachspieren goed kunnen trainen! Na Soca, gaan we naar Yoga. Van het meest up-tempo, gezellige sfeertje naar het meest rustige en zweverige moment ooit. Laat ik het zo zeggen: wanneer je palmen naar de hemel moeten wijzen om tot jezelf te komen, dan is de maat vol.

15/2 Vandaag is drilboor dag 2. De mensen moeten hier 2 gaten boren, maar dat zijn er intussen al 4 geworden. Tja, inschatten is ook best lastig. En aangezien 2 [of nu dan 4] gaten alleen kunnen worden geboord in teams van 6, is het een beste happening. Persoon 1: boort, persoon 2: bepaald de locatie, persoon 3: houd zijn telefoon vast, persoon 4: bekijkt of persoon 1 niet van de trap valt en persoon 6: die is meer een back-back-back-up.

Na werk Skype ik thuis met Biebs, lekker teuten, alsof ze gewoon op de koffie komt! Daarna gaan Daf en ik naar de bios, Hidden Figures. Als je net zo’n feminist bent als ik, dan zou ik het zeker aanraden om te kijken. Als je geen feminist bent, dan zou ik zeker aanraden om te kijken, dan word je vanzelf een feminist!

16/2 Vandaag hebben we weer een event committee meeting. Vaak is deze niet zo nuttig als zou moeten, maar vandaag worden er knopen doorgehakt, dingen besloten, want ja. REGATTA TIME. Na werk doen we weer een Beach Run mét buikspieren. Jaja, hier gaan we last van krijgen. Ik eet thuis een hapje en vertrek naar stagehuis. Nev gaat morgen naar huis, dus dan zijn officieel alle Huize Oranje strijders naar huis. [Behalve Cyn, whoehoeeee]. Gek dat het zo gaat, ik ken Nev vanaf het moment dat ik St. Maartense bodem heb aangeraakt, sinds het vliegveld, en nu valt het kwartje dat iedereen echt weg is.

17/2 Aangezien het leven gewoon doorgaat, gaan we na werk een biertje doen bij de Yacht Club. En nog een. En nog een. En nog iets. Opeens bedenken we om 22:00u dat we eigenlijk wel moeten eten, dus we gaan naar Pizza Italy! We doen nog een biertje, en een limoncello. Gewoon omdat de ober het zo mooi bij het gerecht vind passen? Naja dat maken we er van! Om 00:00 moet ik echt even douchen, om daarna meteen door te gaan naar Soggy. Of dit een verstandig idee is? Wel een heel gezellig idee!

18/2 Eindelijk weer herenigd met Sebas! Die ook meteen Kater ontmoet, super gezellig! Samen met Kim en Deem gaan we surfen, op kleine golfjes die prima passen bij mijn lichamelijke omstandigheden. Daarna eten we een hapje op Orient en vertrekken we naar huis. Het is weekend dus we gaan de hort op, langs Rama. Het is weer zo’n avond, bij een poolparty met wat bier. Dus dat kan haast niet goed gaan. Naja, er is maar 1 gewonde gevallen, dus de schade is beperkt. Heerlijke dag!

19/2 Vandaag mogen we mee op de boot van Maaik! Een prachtige zeilboot!! Ik ben helemaal in mijn element en vind het zo leuk dat we mee mogen! We gaan naar Pinel, waar we schildpadden spotten EN mijn aller eerste pijlstaart rog. Primeurtje. We drinken een biertje, lachen om en met Reinier en besluiten een hapje te eten. Oeps, al 22:00uur maar ja, daar voel je niks van in dit chaotische weekend ritme. ☺

Als je uit de pas loopt, maak je het mooiste ritme!

  • 10 Maart 2017 - 10:02

    Carla :

    Haaaaaiiii, Sas
    Wat een hectische week zeg, maar wel erg gezellig allemaal.
    Heb de boot gezien waar je op zat bij Ruby haar mobiel. Dat is echt heel gaaf zeg.
    Nu komt waarschijnlijk je laatste visite en dan zit je avontuur er bijna op.
    Die is nooit meer te wissen.
    Geniet nog ff en een dikke kus van alle Pronkies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sacha

Houd van reizen, van nieuwe mensen, van mooie plaatsjes en veel gezelligheid.

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 14615

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 07 April 2017

Sas wordt Sint Maartenaar

Landen bezocht: