Beter wild dan saai - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Sacha Wouden - WaarBenJij.nu Beter wild dan saai - Reisverslag uit Philipsburg, Sint Maarten van Sacha Wouden - WaarBenJij.nu

Beter wild dan saai

Door: Sas

Blijf op de hoogte en volg Sacha

31 December 2016 | Sint Maarten, Philipsburg

12/12 Vandaag is een chaotische dag want de sponsor party is vanavond. Het leven hangt hier met verplichte partys aan elkaar. Vervelend. Voor ik het weet is het 17:00 en 18:00 en moeten we al richting the Stone. Het is een super leuke avond, er worden lieve woorden over me gezegd, ik ontmoet alle sponsoren en mensen die van belang zijn en er wordt een biertje gedronken. Wat wil een mens nog meer? Het feestje zou om 21:00 af zijn, maar je bent geen Heineken feestje als je het niet later maakt. Dus om 00:00 sluiten we the Stone. Ach, nu we toch met zijn allen hier zijn moeten we nog even langs Red Piano. Het komt er op neer dat we van de ene kroeg naar de andere kroeg verplaatsen. Het is een veel te gezellige nacht, dus morgen wordt vast een veelte zware dag.

13/12 Vandaag ging de dag snel om. Ik voel me verdacht fit maar de-man-met-de-hamer kan niet ontbreken. Ik ben kapot. Ik kook. Eet. en Slaap. Slapen is echt een van mijn hobby’s die ik hier niet genoeg beoefen.

14/12 Vandaag breng ik de posters van mijn evenementen langs de scholen en sponsoren. Je denk vast dat je op dit kleine eiland zo klaar bent, nou ik heb er verdorie 3 uur over gedaan en toen was ik er klaar mee. Op werk maak ik een Ad voor in het magazine, die is bijna af. WHOEHOEEE. De liefste zeilkinderen komen nog even melden dat iemand echt verliefd op me is. ‘’Die vind je leuk, maar dan echt leuk, snapje?’’ Schatjes. Thuis Skype ik met Mams. Die heb ik eigenlijk ook al eventjes niet gesproken dus dat is even bijkletsen geblazen!

15/12 Opi en Omi hebben het huis verkocht! YESSS! Dus ik Skype even met ze, mijn 14:00 en hun 19:00u. Zij proosten met champagne, ik heb net mijn lunch achter de kiezen. Op werk heb ik vandaag ein-de-lijk de VIP boat vastgelegd, dus dat is even een last van mijn schouders! Na het eten gaan we naar Toppers, even karaoke. Talentjes hoor. Niet ik, ik heb andere talenten. Ik heb vooral gewoon veel plezier. We gaan weer veelte laat naar huis. Ons goede voornemen met minimaal 2 dagen per week geen biertjes (geen=0.0) lijkt steeds verder van ons weg te varen. Tja, wat doe je eraan als je van varen houd.

16/12 Na werk hebben we een hardloopwedstrijd. Onder het mom meedoen-is-belangrijker-dan-winnen, gaan we er voor. Aangezien we allemaal nog niet just married zijn heten we just Heineken. Voor de wedstrijd drinken we snel genoeg biertjes op zodat we deze als het just married/Heineken slinger kunnen maken. Je weet wel zo’n eentje die je achter de auto aansleept om aandacht te trekken. En die wij achter onszelf aanslepen om aandacht te trekken. Uiteindelijk worden we de 11-na-laatse estafette ploeg winnaars. NETJES. We douchen (wel zo netjes) en kleden ons om (wel zo verstandig) om in Soggy weer vies te worden!

17/12 Vandaag zijn we in het waterfunpark beter bekend als waterfunspeeltuin. Het is heerlijk, we gaan onverwachts met een hele grote groep heen en gedragen ons als kinderen. De obstakels zijn verdacht moeilijk en het kwallengeluid dat ten gehore komt als je in natte bikini van een glijbaan af gaat is lach verwekkend. Daarna gaan we in Philipsburg wat eten, geniet ik van een drankje sommigen van de drank: Vergifbol. Ik ben kapot, geloof het of niet maar vanaf 21:00u probeer ik te slapen. Dat lukt natuurlijk niet, maar de insteek is goed.

18/12 Eindelijk weer een surfdagje. Ohnee toch niet (oei: ik kan dit alleen maar lezen met het accent van ‘jullie hebben allemaal een voldoende – rundfunk’, excuus). De zee is te ruig dus het feest gaat niet door. Natuurlijk had ik al met mensen afgesproken en natuurlijk ligt vandaag de (internet)verbinding op het HELE eiland eruit, dus niemand is te bereiken. Hopelijk zijn de koppies te brak en te moe om te surfen en is niemand onderweg. We gaan naar Mullet waar uiteindelijk iedereen heen komt! De zee is zeker Wild. We genieten van de golven, wat een kracht! De golven zijn te gek, lekker de hele dag in zee ☺ Leuk zeg: WILD.

Je kunt beter wild zijn dan saai.

  • 03 Januari 2017 - 18:07

    Reitse:

    zo weer een volle pagina sas top
    Nog even,, 15 uur en 15 minuten dan komen we eraan.
    kus

  • 03 Januari 2017 - 22:09

    Carla:

    Hoi Sas,

    Zo het zit er bijna op dan gaat ONS feestbeest weer naar huis.
    Wat hebben jullie het toch heerlijk zeg, jij ook wel druk met je werk maar daar naast toch wel een hoop leuke dingen zeg.
    Nu moet je toch wel weer een beetje rustig aan doen met je ouders om je heen (hahahaha)
    Maar je kan wel met je vader lekker aan de groene gaan zitten.
    Veel plezier en geniet van elkaar.
    Ben benieuwd naar de verhalen van Ruub.

    Groeten Carla.

  • 04 Januari 2017 - 23:23

    Anja Verweij:

    Hoi Sas. Wat lekker je ouders op bezoek. Heel veel plezier en nog meer genieten dus.

  • 06 Januari 2017 - 08:26

    Agnes:

    Hoioioi,
    Wat leuk om jou een beetje,te volgen daar op dat heerlijk , warme,gave eiland. En nu genieten samen met pap en mam.Fijn hè ! Groetjes van uit freezing holland @mutssjaalenoorwarmers :)

  • 30 Januari 2017 - 20:25

    Linda Van Diepen:

    Lieve Sacha,
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Veel plezier op dat tropische eiland.
    Dikke kus, Ard en Linda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sacha

Houd van reizen, van nieuwe mensen, van mooie plaatsjes en veel gezelligheid.

Actief sinds 16 Sept. 2016
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 14601

Voorgaande reizen:

06 September 2016 - 07 April 2017

Sas wordt Sint Maartenaar

Landen bezocht: